onsdag 21 september 2011

En himla massa tyg.

Detta hittade jag idag. Och nu vill jag klippa och sy, men tygerna behöver tvättas först men det var ju lugnt för jag har tvättid i eftermiddag. Dom lägger nya vattenledningar utanför och just idag lyckades dom gräva sönder något så nu har jag inget vatten. Men det är kanske bra för då hinner jag tänka efter och inte sätta saxen i tygerna för snabbt.

Sådär kul. Men som foder i väskor kanske...

4 långa gardinlängder. Häftigt mönster.

Klänning typ städrocksmodell. Ja med en sådan på så kanske det är kul att städa, skulle kanske testa.

Litet förkläde.

2 långa gardinlängder.

2 kommentarer:

katta sa...

Men vilken tur du haft, helt underbara tyger!!! Blev särskilt förtjust i det lilla förklädet och städrocken:) Härlig blogg överhuvudtaget:)

Sytt o sånt sa...

Kul att du tittade in, ja städrocken är ljuvlig i sitt mönster.