tisdag 28 februari 2012

Vårjacka


Fodrad vårjacka storlek 92 cl
Övervidd 68 cm
Längd 37 cm
Armlängd från axel 39 cm
Pris 425 kr ex frakt

 Idag var det vår i luften och 12 grader varmt. Det är hopp om en ny vår.
I lördags var jag med i lokaltidningen Barometern, en artikelserie om olika hobbies som man har.
Jag berättade om mitt stora tygintresse och visade vad jag syr. Ikväll ringde en trevlig kvinna som sett mig i tidningen och berättade att hon har 15 lådor med tyg och knappar efter sin mamma som varit sömmerska hela livet. Och dom lådorna ska jag få titta ner i. Otroligt spännande ska det bli.

5 kommentarer:

Lilla Anka sa...

Wow, hur snygg som helst!

cappp sa...

Det var fler som såg vad vad som orsakar dina uteblivna efterlängtade besök. Jag blev jätteglad när jag ser dina alster o du är såååååååå duktig i allt kreativt arbete så jag hoppas få se det i verkligheten någon gång. Kram.
A-K

Ellen sa...

Jag vill se bilder från Barometern :)

Sytt o sånt sa...

Härligt att ni gillar mina saker jag syr.

Nusse sa...

Vilken dröm! Jag förstår att du är peppad!