onsdag 25 maj 2011

ensam hemma!

Sambon är på fotboll, Kalmar FF spelar mot AIK. Jag får information via sms om läget i matchen. Blåser halv storm ute så det känns skönt att va inomhus.Gillar att va själv ibland...zappar mellan kanalerna...tittar i böcker som är inspirerande.Under valnötsträdet med Anna Bergenström är en härlig kokbok med vackra bilder, jag är mycket för bilder. Och boken om Stig Lindberg,en fantastisk och kreativ konstnär...jag älskar det han gjorde!!!
Stockholm`s Love Apartments är en bok med bilder från väldigt personliga lägenheter...underbara och fantasirika hem...text på japanska. Boken Detaljer hemma fick jag av dotter Ellen i julklapp, och är en bok skriven av Annika Huett och Ulf Huett Nilsson. Ett par som gjort en upptäcktsfärd genom Sverige och fotat personliga hem.Jag gillar bilderböcker!!



Sen en bok som jag bara har en känsla av att jag vill läsa, vet inte mycket om den alls faktiskt. Fick den av sambon idag.
SMS...YES YES...1-0 till Kalmar!
Jag har svårt med koncentrationen när det kommer till att läsa böcker, men jag ska ge den ett gott försök! Tror att det är en väldigt intressant bok.

1 kommentar:

Maria sa...

JAg tycker också om att bläddra i vackra böcker och har nästan alla de övre du visar där,