måndag 10 oktober 2011

Hemma igen

Åkte till Stockholm i fredags. Till yngsta dottern. En härlig helg har det varit, långa promenader på Söder, många goda fikor har vi unnat oss. Gått armkrok i city, och ätit indisk buffé på Hermans som ligger på Söder. Legat hemma i soffan på kvällarna och ätit vildsvinspaté med rabarberchutney, och brieost på surdegsbröd med världens godaste havtornssylt och skrattat åt några avsnitt med Segermhyr. I lördags var vi och hälsade på lilla Cindy med föräldrar. Där fick vi jättegod Pavlovatårta och gulliga Cindy fick två klänningar av mig. Dom tog jag bild på här hemma innan jag åkte, hade ju varit ganska mycket roligare att visa dom när fina Cindy mannekängade.(tusan att jag är så dålig på att komma ihåg att ta med kamera). Och tack Ebba och Camilla för den fantastiska laxbiffen med pepparrotssås som ni bjöd mig på i fredags när jag kom. Puss på er.


1 kommentar:

Gila sa...

Underbara små klänningar!!