söndag 12 juni 2011

En söndag med konst och färg!!

Man ska inte bryta ett invant och bra mönster...så min vana trogen gick jag min dryga mil efter frukosten...blev ingen jogging idag, för när jag kom hem cyklade jag ut till Kläckeberga (blir kanske ett par mil dit och hem). Där var det en utställning av en himla duktig konstnär, Berit Sinnermark heter hon och hon gör fantastiska collage tycker jag. Hade gärna velat ha ett collage av henne.


Istället fick jag nöja mig med lite annan färgglädje. Ibland får man köpa lite att bli glad åt. Hittade dessa burkar och en bricka när jag skulle handla lite mat.

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Å vilka fina burkar :) Vilken affär hittade du dom i?

Sytt o sånt sa...

Hej Kajsa.
Hittade dom i en slags lågprisbutik där dom har allt mellan himmel och jord. Och billigt var det, 90 kr för allt. TGR heter affären.Skickade en kommentar förut men blev så osäker om det blev rätt så jag gör om det för säkerhets skull.

retrostuff sa...

Hej!
Det funkade inte med din e-post... signerat.se är säkert toppen om man är duktig att lägga upp grejor där. Mest poppis verkar grafiska produkter vara. Jag säljer en del och det är en bra plattform att synas på tycker jag. Maila mig om du vill veta mer. / My • retrostuff