onsdag 20 april 2011

Efter en dag på jobbet....

Ser föga inbjudande ut, eller hur? Men dom går som smör i solsken!!! Jag har rullat några stycken idag mellan kunder  och annat som ska göras.

 Nu ser det mer aptitligt ut, eller hur. Chokladbollar med kokos i mängd.                                         
Att rulla chokladbollar är ju ganska enahanda och monotomt, vilket är ganska positivt ibland...för då kan hjärnan fundera över olika projekt som den som bär på hjärnan vill göra. Idag funderade jag på lite olika kuddar...applikationer är kul tänkte jag och det var länge sedan. Tycker om att va själv när jag påbörjar något, så när sambon cyklade till gymet gick jag lös med saxen...Tycker egentligen bäst om linnetyg som bakgrund när jag syr kuddar men hade inget hemma så det fick bli ett grönt bomullstyg. Ska nog brodera lite på den också innan jag syr på baksidan. Jag ska ju öva på tålamodet vad gäller broderi.

1 kommentar:

Matilda K sa...

Mmm, ser hur smarrigt ut som helst! Vilka fina ugglor du har i shopen!
Kram