lördag 16 april 2011

Lördag härliga lördag!!

Medan sambon var ute på en långrunda på sin cykel så tittade jag över mina tilllklippta fyrkanter som blivit kvar efter lapptäckena jag sytt...får bli grytlappar av resterna...återanvändning en gång till.
Även jag har hunnit med en träningsrunda på gymet...och vad gott det är med mat då. Fetaostfyllda biffar med rotsaker och tzatziki. Skulle ha premiärgrillat men det blev snålt med tid eftersom Kalmar FF spelade match...och förlorade. Tusan också! Men kvällssolen lyste på oss och svanarna simmade i vattnet och livet går vidare och det är gott!
Och så här kan det se ut en lördagkväll i vårat vardagsrum. Man är tillsammans med en cykelnörd. Idag ville han ha en husbil så att vi kunde åka runt och se Tour de France. Jag tittade konstigt på honom och han kontrade direkt...tänk vad loppisar du kunde gå på då....då blev det genast lite intessant.

Inga kommentarer: