måndag 11 april 2011

Helgen som var....


Hittade detta fantastiska tyg för ett tag sedan på Stadsmissionens loppis i staden...min mamma är urduktig på att sy fina plagg som jag beställer. Dålig bild dock...armarna räcker inte till när man ska ta på sig själv. Riktiga vårfärger. MMMM!!
HMMM!!?? Sambon är cykeltokig (och jag är tygtokig) Han står ut med mina högar så jag får väl stå ut med en racercykel i vardagsrummet...smörj och puts inför Vätternrundan som stundar. 
Sen var yngsta dottern hemma från huvudstaden...hon var nyvaken efter en tupplur och ville inte vara med på bild, men smakade gärna på nybakad hallonpaj i solskenet på balkongen.

Och så hade vi besök av stans goaste unge Gabriel..eller Bebbe som han heter om man frågar honom själv

1 kommentar:

Maria sa...

Hej!
Klänningen är jättefin! Kul att ha en mamma som kan sy.